5.nap

2015.08.20 20:20

Dramafoglalkozással indult a nap, ahol ma a Piroska és a farkas előadásán volt a hangsúly. A nyolc fős csoportunk ketté oszlott,igy kétféle előadás született. Ma igen jól laktam, mert egy nagymamát és egy kislányt is megettem!!! Kitaláljátok ugye, hogy ki voltam?

Ebédszünetben az Exe folyó partján közelebbről is megimertem a segull-okat(sirály). A károgásukat már jól ismerem( erre ébredek minden reggel), viszont nem tudtam, hogy ilyen barátságosak. Kijönnek a partra a vízből és egész közel merészkednek aa járókelőkhöz.Szívesen fogadták a szendvicsem darabjait is, igaz elfelejtették mondani, hogy  thank you, ami itt nagyon általános köszönési forma.

Este felderítettük az egyetemen lakó csoporttársaimmal a belváros eddig ismeretlen részeit pl.  az i.sz 200-ban épült római városfalat. Végre találtunk igazi Fish and Chips shop-ot is, de kipróbálni még nem sikerült este ugyanis megint nagyon bőséges vacsorát kaptunk.

A fényképgalériába sok felíratot is föltöltöttem, ha van kedvetek forditsátok le őket és szeptemberben majd megbeszéljük. Aki a legtöbbet találja meg valami meglepetésre számíthat. Jó keresgélést és fordítást.( Ne google forditóval,please!!!)